DON'T UPSET THE RHYTHM

Hey. Idag är vädret inte fullt lika fint som igår, men det är fortfarande inte dåligt. Plugg är ett måste på dagens schema men jag ska nog träna idag också, det var så länge sen. Usch för söndagar i övrigt, det är nog den sämsta dagen på hela veckan varje vecka. Men veckan som kommer längtar jag faktiskt till, jag går jag bara i skolan måndag - onsdag, love it! Jag hoppas att jag kan få mamma att åka till Norrköping i veckan också så jag kan köpa nåt att ha på mig till Valborg och helgen eftersom det blir en hel del fester. Men hon kanske jobbar.. Så vi får se! Igår åkte jag med Martin till Köping eftersom det var bilträff där, himla kul! Jag och Martin åkte i hans bil och Simon H, Sara G, Simon A, Linda och Sara Ö åkte i en annan. Först åkte vi till Tomas (Martins bror) garage, sen bar det av till BIG-INN (tror jag det hette) där alla bilar var. Först träffade vi Johan D och Adam F? tror jag att det var, när vi kom dit. Sen träffade jag även Malin A, och lite senare kom Sandra och Malin L. Sen när det blev dags att åka hemåt igen bytte Martin och Johan bil så jag fick åka med Johan tillbaka till stan, vi slog vad om hur lång tid det tog att åka tillbaka, haha. Jag hade sjukt trevligt igår, tack! Nu blir det plugg för hela slanten, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0