LEAVE MY HEART TO REST

Hey everyone! Idag hade jag sovmorgon till klockan tio, så jag gick till skolan vid kvart i kanske. När jag kom till skolan träffade jag mina klassisar som sa att alla lektioner vi skulle ha var inställda. Så det enda vi hade i skolan idag var ett "möte" med kuratorn. Om någon undrar varför vi hade det så var det bara för att kuratorn lskulle prata lite om klassen, vad som var bra och dåligt med mera. Men det gick bra, vi kom fram till att vi nog behöver göra fler saker tillsammans, olika aktiviteter och sådär. I alla fall, efter skolan gick jag på stan med Jossan, vi kollade på massa skor, flera av dem vill jag verkligen ha. Nu ska jag snart sova för jag är dötrött, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0