GLASS I STORA LASS



Please don't stop the music > The Noisettes - Don't Upset The Rhythm

Galet kär i den låten just nu, den är med i reklamen för MAZDA 2. Lyssna på den på Spotify eller YouTube!

Idag vill jag inte påstå att jag har gjort speciellt mycket. Slutade skolan tidigt, kanske vid elva någongång. Då gick jag ner på stan tillsammans med Jossan och Johannes, sen mötte jag mamma där. Var verkligen tvungen att gå  till apoteket idag eftersom vi tror att jag är allergisk mot pollen. Vi köpte några tabletter som jag ska ta nu varje dag i två veckor. Får hoppas att dem hjälper och att det blir bättre. Det är så jobbigt att gå omkring och vara täppt i näsan hela tiden och sjukt jobbigt är det när ögonen rinner konstant. Får inte glömma att berätta att jag gjorde glass idag! Tre olika sorter också, en med blåbär och banan, en med ananas, passionsfrukt och banan och sedan en gräddglass med hasselnötter. Mums! Men nu är det tv:n som gäller, see yaa! Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0