1 MAJ

Hej! Igår var det efterlängtade Valborg. Jossan och jag var ju lediga från skolan så vi åkte till Norrköping vid nio tiden. Det var inte så jätte mycket folk och vädret var inte dåligt heller och så hade vi sjukt roligt! - en bra dag med andra ord. Vi köpte klänningar till i morgon och massor med andra saker. Sen när vi kom hem så drog vi till Cicci för att grilla och dricka, för att sedan gå vidare till Port 26. Jossan och jag gick lite före alla andra till Port 26, vi ville vara där tidigt så vi slapp stå i kö. Vi kom in lätt som en plätt och då var det bara att bege sig till dansgolvet - som förövrigt var väldigt tomt just då. Men vi dansade i alla fall och jag hade jätte trevligt hela kvällen. Jag träffade Tim och Joakim också och det var ju en trevlig överaskning, jag trodde inte att dem skulle vara där. Jag träffade på dem när jag hade tappat bort alla andra så det var himla bra! Men sen försvann dem och jag vet inte riktigt vad alla gjorde. Dem stängde tydligen klockan ett den här gången och alla fick stå och vänta på att få hämta ut sina jackor och sånt. Jag var typ sist i kön.. Men det gick rätt fort ändå. Ute på stan hände det inget speciellt, jag träffade några som jag känner och sen gick jag hem. Men det blev en lyckad kväll trots allt. Det är fint väder idag så jag ska nog gå ut nu, vi hörs senare! Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0