SWEET DREAMS



Idag känns allt bara jobbigt! När jag vaknade imorse hade jag jätteont i halsen. Jag känner mig frustrerad, arg, ledsen, negativ, jag är inte på humör alls! Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen, så känner nog alla nångång.. Men det är så jobbigt. Jag har läxor som jag skulle kunna drunkna i, ont i hela kroppen, allt känns så meningslöst.. Haha nej nu får jag sluta. Det hjälper ju inte att hålla på såhär. Jag bör ju försöka tänka positivt istället.. Jag drömmer varje natt, alltid konstiga drömmar som inte har någon större mening, jag försöker fundera ut vad dem betyder, men det går liksom inte. Man glömmer ju bort det man drömt efter ett tag också. Kanske ska jag skriva ner det jag har drömt på en gång då jag vaknar? Det har nog mest med att göra hur jag mår just nu, att jag drömmer. Kanske har det med vädret att göra också, men jag gillar faktiskt regn, jag tycker att det är rätt mysigt. Nu måste jag försöka ta tag i alla skoluppgifter trots att jag mår dåligt och är helt slut. Det är trots allt snart bara två veckor kvar nu.

annakristina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0